Monday, September 22, 2008

rakan cop

Kau ni Rakan Cop ke?!! Ini lah pertanyaan dari sorang professor kepada aku. (lecturer Research aku)
Hari tu ari isnin, mcm biasa la aku berpakaian smart dgn baju lengan panjang aku. Rambut botak dan kasut yang agak berkilat. Sebab tu la Professor tu ingatkan yang aku ni rakan cop. Budak satu kelas dah gelakkan aku.
Sampai sekarang Prof panggil aku budak rakan cop. Tapi prof ni agak sempoi orangnya lah. Dia sorang yang peramah. Untung nya kalau dapat supervisor mcm prof ni untuk aku punya research and practicum nanti.
Dan satu lagi yang agak menggelikan hati aku pasal prof ni bila dia kutuk baju salah sorang lecturer edu minggu lepas. Dia tanya aku and nik, ...."dia pakai baju fesyen ape tu?... fesyen SARKAS ke?..." aku and nik gelak je lah. hahahaha. memang lawak.

10 comments:

Anonymous said...

Bidak tu ape boy?

wegreentheearth said...

tu bahasa sarawak la mi..
ko tanya la lenny..
maksud dia pisau kalu tak silap aku..
hwahwahwa...

boying@gone said...

pandai2 ko je la mus...

P.e.a.C.H said...

erm yela bidak tu ape???
xtaw la..

wegreentheearth said...

bukan ke boy?
aku dulu pnah pegi srwk la..

boying@gone said...

pegi swk bukan nye ko p belaja bahasa swk pon.. bidak tu msudnye tidak... hahaha

wegreentheearth said...

owh..
lain ek...
aku silap la tu..
masa aku pegi tu diorg ckp bidak tu pisau..
dah tukar la tu..
hahaaaa

laskarirama said...
This comment has been removed by the author.
laskarirama said...

aku ade mse prof kutk en......hihihihihi

boying@gone said...

qiqil, yela tu. bukan kau pegi naik atas ke masa prof kutuk aritu?